white-logo.png

עולם הביטוח – לא מה שחשבת

בעולם הלא צפוי של היום – מי לא עושה ביטוח בתחום כזה או אחר? 

 מביטוח דירה ורכב ועד ביטוח נזקים לטלפון הנייד – בעבור תשלום פרמיה על בסיס חודשי (או שנתי) כל אחד יכול ללכת לישון היום בראש שקט בידיעה שאם הוא, הרכוש שלו או אחד הקרובים לו – נפגעים, הם מכוסים לגמרי מבחינה כלכלית, וכך יש להם דאגה אחת פחות על הראש וקצת יותר שלווה בחיים. 

 אולי בעבר דבק בעולם הביטוח המוניטין של תחום אפור וחד-גוני – אך לא כך הדבר היום. היום תחום הביטוח הוא תחום דינמי ומשתנה – מהסיבה הפשוטה שחברות הביטוח צריכות להיות מאוד יצירתיות ובעלות מעוף כדי למצוא פתרונות לסיכונים שמטרידים אנשים בעולם של היום. 

 בימינו אנו הביקוש למקצוע הביטוחי רק הולך וגובר, כי אנשים מבינים שתחום הביטוח הפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים, ושבין אם אתה צעיר או מבוגר, עשיר או עני, לוקח סיכונים על בסיס קבוע או נוטה להיות יותר שמרני – אתה תצטרך לבטח את עצמך ואת רכושך. 

 כולנו שמענו את הסיפורים על אותם אנשים שמשום מה החליטו לא לעשות ביטוח מקיף לרכב שלהם והסתפקו בביטוח חובה וביטוח צד ג' – ויום בהיר אחד נגרם להם נזק לרכב כתוצאה מתאונה, כשאז הם נאלצו להוציא מכיסם אלפי שקלים או אפילו עשרות אלפי שקלים. 

 או אותם אנשים שלא ביטחו את עצמם בביטוח אובדן כושר עבודה כי חשבו ש"להם זה לא יקרה", אבל אז הופתעו לגלות שגם להם זה יכול לקרות, נפצעו או חלו ברמה שבה לא יכלו לעבוד ולתפקד, ומאחר והיו עצמאים ללא מעסיק שדואג להם בעניין הזה, לא הייתה להם התמיכה הכלכלית שכל כך נחוצה במצבים כאלה. 

 לכן, ביטוח לא קונה רק כיסוי כספי במקרים כאלה, אלא גם את השקט הנפשי שהמבוטח יודע שהוא הרוויח בעבור תשלום סמלי. 

כיום המקצוע הביטוחי הופך להיות יותר ויותר נחשק בעולם הביטוח מכמה סיבות: 

  • הוא מציע אפשרויות תעסוקה אטרקטיביות גם למי שאין בהכרח ניסיון בתחום.
  • הוא מאפשר שעות עבודה מאוד נוחות ולכן גם מתאים לאמהות שרוצות להקדיש מספיק זמן לילדיהן בשעות אחר הצהריים. 
  • הוא מאפשר הכנסה ברמה גבוהה מן הרגיל. 
  • הוא תחום מתרחב שהביקוש אליו רק הולך וגדל – ויחד איתו הביקוש לאנשים שיספקו את השירות הנדרש.
  • הוא מאפשר אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות – מיועץ פנסיוני ועד חתם ביטוח – כל אחד יכול למצוא את מקומו בתחום. 

 יתרון נוסף בעולם הביטוחי הוא העובדה שכמעט לכל עובד שנכנס לתחום, ולא משנה לאיזה תפקיד, ישנן אפשרויות קידום, וכך תמיד יש לאן להתקדם ולשאוף, מה שכמובן מוביל לשדרוג השכר באופן משמעותי כחלק מזה. 

מעבר לזה, חברות הביטוח שמות דגש על רווחת העובדים ודואגות לתנאים מעולים. 

 וישנו גם עניין הסיפוק העצמי שאי אפשר להתעלם ממנו – העובדים בתחום חווים סיפוק גדול מאחר והם באמת עוזרים לאנשים למנוע מצבים לא רצויים בחיים ולהימנע מאובדן של רכוש אישי ונכסים – מה שרק מוסיף ומשדרג אפילו יותר את העולם הרחב והדינמי של הביטוח.  לבסוף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שבמציאות של היום שבה אנחנו לא יודעים אם מחכה לנו מגיפה מעבר לפינה שמאיימת על ההישרדות הכלכלית שלנו, או אף גרוע מזה – הפצצה שמאיימת על הקיום שלנו ושל ילדינו – עולם הביטוח לא מאויים מאותם גורמים, מה שמאפשר ביטחון כלכלי ויציבות מקצועית, והוא בהחלט פה בשביל להישאר ולהמשיך להתפתח למחוזות חדשים ומעניינים!

הרשם עכשיו!